Close

Staňte sa členom nášho tímu

Spoločnosť COM 2 BIZ vyhľadáva a dáva priestor mladým ambicióznym ľuďom, hľadáme motivovaných a lojálnych spolupracovníkov.

VIAC…

Kariéra v COM2BIZ

Momentálne naša spoločnosť hľadá spolupracovníkov v oblastiach:

B2B špecialista pre oblasť GDPR
Lektor v oblasti GDPR
B2C špecialista
Viac info…
Manažér pobočky
Viac info…
Administratívny pracovník
Telefonický predajca
Viac info…

B2C špecialista

Junior sales representative obchodného tímu

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca v našej spoločnosti nie je iba o bezduchom predaji produktov alebo služieb koncovým zákazníkom. Veľký dôraz kladieme hlavne na osobnostný rozvoj každého nášho obchodníka.
Práca pozostáva z predaja a osobnostného rozvoja (ktorý má za následok kariérny rast).

Pri predaji bude Tvojou úlohou
  • analýza potrieb zákazníka
  • prezentácia a návrh riešenia pre zákazníka
  • realizácia a predaj TOP služieb
  • reporting a zodpovednosť za podané informácie/riešenie
Súčasťou osobnostného rozvoja sú
  • absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®
  • školenia obchodnej komunikácie
  • školenia asertívnej komunikácie
  • manažérske zručnosti
  • stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými lektormi)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • ochota pracovať 5 dní v týždni (PON – PIA)
  • obchodný duch
  • komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru
  • príjemné vystupovanie
  • chuť na sebe pracovať
Zamestnanecké výhody, benefity
  • mobilný telefón s neobmedzeným paušálom a internetom aj na súkromné účely
  • tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely
  • služobný automobil
  • kariérny postup na pozíciu AREA MANAGER
  • stabilný finančný príjem
  • množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie)
  • práca v mladom a dynamickom kolektíve
  • teambuildingové firemné akcie
Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie pozostáva z týchto častí:

  1. osobný pohovor
  2. pozorovací „TRAINING DAY“ pod vedením manažéra prevádzky
  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® – 2-5 dní (školenie je bezplatné)
  4. proces implementácie do obchodného tímu
  5. zverenie obchodnej skupiny
Máte záujem o pracovnú pozíciu?
Kontaktujte nás

Manažér pobočky

Coach obchodnej skupiny predajcov

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • riadiť, koordinovať a rozvíjať zverený team, riadiť dosahovanie predajných, a kvalitatívnych cieľov teamu
  • vyhodnocovať predaj, navrhovať a realizovať aktivity vedúce k zlepšeniu predajných výsledkov a kvality predaja
  • koordinovať aktivity na riešenie pracovných úloh
  • zlepšovať úroveň odborných znalostí a zručností teamu
  • poskytovať metodickú podporu a poradenstvo svojmu teamu
  • zodpovedať za výber, rozvoj teamu a personálnu agendu
  • zodpovedať za výkon, motiváciu a hodnotenie teamu
  • zodpovedať za zverené projekty a aktivity
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • 2 roky praxe v oblasti riadenia predaja alebo obchodného tímu
  • znalosti z obchodnej alebo telekomunikačnej oblasti
  • organizačné, prezentačné a školiace zručnosti
  • schopnosť motivovať a viesť obchodný tím
  • zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, lojálnosť, kreativita, sebareflexia
  • analytické myslenie
  • orientácia na výsledok, cieľ
Zamestnanecké výhody, benefity
  • mobilný telefón s neobmedzeným paušálom a internetom aj na súkromné účely
  • tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely
  • služobný automobil
  • kariérny postup na pozíciu AREA MANAGER
  • stabilný finančný príjem
Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie pozostáva z týchto častí:

  1. osobný pohovor
  2. pozorovací „TRAINING DAY“ pod vedením manažéra prevádzky
  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® – 2-5 dní (školenie je bezplatné)
  4. proces implementácie do obchodného tímu
  5. zverenie obchodnej skupiny
Máte záujem o pracovnú pozíciu?
Kontaktujte nás

Telefonický predajca

predajca služieb

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • telefonický predaj a poradenstvo existujúcim a potenciálnym zákazníkom
  • poskytovanie informácií o službách a produktoch
  • dodržiavanie kvality poskytovaných informácií, dodržiavanie komunikačných štandardov
  • progresívna forma finančného ohodnotenia, motivačné odmeny a súťaže
  • práca 8 hodín denne v priateľskom kolektíve
  • vhodné aj pre absolventov strednej a vysokej školy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • komunikačné zručnosti (asertivita, empatia, kladenie otázok)
  • skúsenosti v oblasti predaja sú vítané, nie sú však podmienkou
  • organizácia a plánovanie pracovných úloh
  • vysoká reakčná schopnosť
  • schopnosť vedenia obchodného rozhovoru
Zamestnanecké výhody, benefity
  • práca v príjemnom a modernom priestore
  • práca v mladom a dynamickom tíme
  • stabilný hodinový zárobok s progresívne nastavenou variabilnou zložkou
  • motivačné odmeny a bonusy
  • možnosť kariérneho rastu až na pozíciu MANAŽÉR OBCHODNEJ SKUPINY
Máte záujem o pracovnú pozíciu?
Kontaktujte nás

Kontakt

V prípade, že máte záujem o spoluprácu, prosím kontaktujte naše personálne oddelenie alebo využite kontaktný formulár.

​Telefón: 0850 500 123
E-mail: pohovory@com2biz.sk